Reklamácie

 

Ako postupovať v prípade, ak Vám prepravca doručí poškodený tovar

 

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím pozorne skontrolujte dodaný tovar.

Zásielku, ktorá na prvý pohľad vyzerá ako poškodená (poškodený obal), nepreberajte.

Ak je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti informovať čo najskôr prepravcu, alebo priamo nás (emailom na gambosautodiely@gmail.com cez kontaktný formulár v časti "Kontakt" alebo telefonicky: +421 37 656 42 42), v závislosti od druhu Vami vybranej prepravy:

 

  • DPD – oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode, Tel.: 18 373 alebo 0850 373 373 (v pracovné dni 7:30 - 18:00 hod.)

  • Geis SK - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode, Tel.: 18 181 alebo info@geis.sk (v pracovné dni 7:00 - 17:00 hod.)

  • SPS - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode reklamacie@sps-sro.sk

  • IN TIME – oznámiť do 48 hodín a spísať Zápis o škode, Tel: 02 / 16 160

  • Slovenská pošta - najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, ak ide o reklamáciu poškodenia obsahu alebo poškodenia s úbytkom obsahu zásielky, ktoré nebolo zrejmé pri jeho dodaní (reklamáciu môžete uplatniť na ktorejkoľvek pošte)

 

Dopravca má právo zkontrolovat skutočný stav poškodenia alebo čiastočnej straty zásielky, preto odporúčame kupujúcemu s poškodenou zásielkou nemanipulovať a odložiť si obal a výplň, v ktorých bola zásielka doručená (odporúčame spraviť fotodokumentáciu).

Reklamačný poriadok

Reklamovaný tovar je možné posúdiť len na prevádzke predávajúceho alebo zaslaním tovaru na adresu prevádzky dodávateľa, odmietnuť reklamáciu je možné v prípade, že tovar obsahuje vadu, za ktorú dodávateľ podľa zákona alebo podľa kúpnej zmluvy nezodpovedá, ďalej tiež v prípade, že tovar je po záručnej dobe, bolo s tovarom manipulované, alebo bol tovar neodborne namontovaný (pokiaľ montáž realizoval odborný servis, je potrebné preukázať doklad o montáži).

Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad potvrdzujúci kúpu tovaru a vyplnený reklamačný protokol (pdf, 374 kB).

Vybavením reklamácie sa rozumie, že chybný tovar bude opravený, alebo bude odovzdaný nový kus, prípadne ponúknutá zľava alebo vrátenie peňazí.

Kupujúci je povinný sa oboznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred zakúpením alebo objednaním tovaru. Zároveň kupujúci berie na vedomie spoluprácu potrebnú k vybaveniu reklamácie, v opačnom prípade sa lehoty adekvátne predlžujú o lehotu, počas ktorej kupujúci neposkytol požadovanú spoluprácu.

Všetky podrobnejšie informácie nájdete v Obchodných podmienkach.

V prípade nejasností ohľadne reklamácie tovaru nás neváhajte kontaktovať.